bg_image
Główne obszary naszej specjalizacji:
  • Przywództwo przyszłości i rozwój kompetencji liderskich
  • Zarządzanie organizacją, od strony strategicznej po operacyjną
  • Finanse, analiza finansowa, kontroling, ocena ryzyka
  • Zarządzanie projektami i zmianą w organizacji
  • Ekonomia dla menedżerów
  • Trendy rynkowe
  • Zarządzanie ludźmi i różnorodnością
  • Komunikacja biznesowa
  • Nowoczesny marketing
  • Transformacja cyfrowa organizacji
CASE STUDY
AI
  1. Sytuacja wyjściowa/Wyzwanie:

    Oferta dotyczyła szkoleń e-learningowych dla nauczycieli praktycznej nauki zawodu zatrudnionych w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe. Szkolenia powinny podnosić kompetencje lub kwalifikacje w związku z nauczanym przez nich zawodem oraz dotyczyć obszaru wykorzystania AI w procesie kształcenia zawodowego.

  1. Sposób realizacji:

    W wyniku konsultacji trenera prowadzącego – eksperta w zakresie praktycznego wykorzystania AI, przygotowane zostały czterogodzinne moduły szkoleniowe, prowadzone w formie online:

AdobeStock 577045088
Moduł 1:
Wprowadzenie
  • Generatywna sztuczna inteligencja – podstawowe pojęcia
  • Krajobraz narzędzi codziennego użytku: Chat-GPT, DALL·E 2

Ćwiczenie 1: Jak mogę oszczędzić czas z Chatem-GPT?

Moduł 2:
Prompting
  • Zasady promptowania
  • Podejście do tworzenia zadań: questing (metoda QUEST)
  • Konektywizm i wkomponowanie Chatu GPT w scenariusz zajęć/lekcji

Ćwiczenie 2: Projektowanie zajęć z Chatem-GPT

21506
AdobeStock 566449343
Moduł 3:
Sprawdzanie wiedzy z Chat GPT
  • Projektowanie sprawdzania wiedzy z generative AI
  • Jak sprawdzić czy dany esej jest plagiatem?
  • Dlaczego myślenie krytyczne staje się kompetencją przyszłości?

Pokaz: Generowanie testów / zadań przy pomocy narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji

Moduł 4:
Chat GPT i co dalej?
  • „Gadżety” generatywnej AI: Midjourney, Writesonic…
  • Budowanie sprawczości technologicznej – w jaki sposób rozwijać kreatywność naszych uczniów w erze algorytmów i Chatu-GPT?
  • Rozwiązania typu low-code – przekazanie praktycznych materiałów do samodzielnej nauki narzędzi typu low-cod
AI co dalej

W wyniku naszej współpracy z organizacją przeszkolonych zostało kilkuset nauczycieli zawodu, którzy po zajęciach zaczęli wykorzystywać sztuczną inteligencję zarówno do merytorycznego przygotowywania zajęć, uatrakcyjniania ich formy dla słuchaczy, jak i tworzenia testów sprawdzających wiedzę. Nauczyciele dowiedzieli się, w jaki sposób ich uczniowie wykorzystują AI na co dzień i w jaki sposób wpływa to na możliwość oceny postępów w nauce.

Programy
foto9
Szkolenia zamknięte
foto10
Programy rozwojowe
foto6
Dedykowane studia podyplomowe
foto11
Wykłady inspiracyjne i webinary